0374.885.690
RER SUD

Întrebări frecvente și răspunsuri

Program relații cu publicul

Program Relatii cu Publicul

Programul de lucru cu publicul (Secretariat) este de luni până joi, între orele 08:00-16:30. Vineri, între orele: 8:00-14:00

Program de lucru Casierie Mun. Buzău: Luni-Miercuri 08:00-16:30, Marti-Joi 08:00-18:00, Vineri 08:00-16:00

Program de lucru Casierie Mun. Râmnicu Sărat: Marți-Miercuri-Joi 10:00-12:00

Program de lucru Sediu pentru sugestii, reclamatii si sesizari: Luni-Joi 08:00-16:30, Vineri 08:00-14:00

Program de lucru Call Center pentru sugestii, solicitari, reclamatii si sesizari: Luni-Vineri 07:00-19:00

Program de lucru Dispecerat Garaj Buzău:  Luni-Vineri 07:00-15:00

Program de lucru Dispecerat Râmnicu Sărat:  Luni-Vineri 07:00-15:00.

Unde se pot încheia contracte de salubrizare?

La sediul RER SUD S.A. (Bld. Unirii, Nr. 82, Cartier Independenței, Bl. 4B, parter).

Pe e-mail office@rersud.ro, prin solicitare.

Care este procedura modificarii unui contract?

Clientul transmite personal printr-o adresă scrisă depusă la Secretariat sau pe mail office@rersud.ro o solicitare pentru modificare contract, însoțită de acte doveditoare (Lista cu actele poate fi consultată la secțiunea ACTE NECESARE).

Se incheie actul aditional conform modificarilor agreate.