0374.885.690
RER SUD

Întrebări frecvente și răspunsuri

Program relații cu publicul

Program Relatii cu Publicul

Programul de lucru cu publicul este de luni până joi, între orele 08:00-16:30. Vineri, între orele: 8:00-14:00

Program de lucru Casierie: Luni-Miercuri 08:00-16:30, Marti-Joi 08:00-18:00, Vineri 08:00-16:00

Program de lucru Sediu pentru sugestii, reclamatii si sesizari: Luni-Joi 08:00-16:30, Vineri 08:00-14:00

Program de lucru Call Center pentru sugestii, solicitari, reclamatii si sesizari: Luni-Vineri 07:00-22:00

Program de lucru Dispecerat Garaj:  Luni-Vineri 07:00-15:00

Unde se pot încheia contracte de salubrizare?

La sediul RER SUD S.A. (Bld. Unirii, Bl. 4B, parter) sau la sediul firmei dumneavoastra prin solicitarea unui reprezentant S.C. RER SUD S.A.

Care este procedura modificarii unui contract?

• Clientul transmite personal/ e-mail/ o solicitare insotita de acte doveditoare

• Se incheie actul aditional conform modificarilor agreate.